Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

1.1 Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) vydává provozovatel ubytovacího zařízení Wellness Hotel Beethoven, Beethovenova 1146, 430 01 Chomutov, IČO: 27262405, DIČ: CZ27262405 (dále jen „hotel“), za účelem vymezení smluvních podmínek poskytování služeb a ubytování.

1.2 Uzavřením smlouvy o ubytování (ústně, písemně, telefonicky nebo elektronicky), zahájením komunikace s hotelem nebo vstupem do prostor hotelu host výslovně souhlasí s těmito VOP a současně s podmínkami zpracování osobních údajů dle bodu 8 těchto podmínek.


2. Uzavření smlouvy, rezervace a platební podmínky

2.1 Smlouva o ubytování vzniká okamžikem potvrzení rezervace ze strany hotelu. Potvrzením se rozumí jakákoliv forma souhlasu ze strany hotelu.

2.2 Hotel si vyhrazuje právo požadovat úhradu zálohy nebo celé částky předem, a to dle vlastního rozhodnutí bez nutnosti odůvodnění.

2.3 Standardně je platba za pobyt splatná při check-inu. Hotel může dle vlastního uvážení tuto podmínku změnit.

2.4 V případě prodlení s platbou nebo nesplnění podmínek rezervace si hotel vyhrazuje právo rezervaci zrušit bez nároku hosta na náhradu.


3. Storno podmínky a nedojezd

3.1 Storno poplatek činí 100 % z celkové ceny pobytu. Důvod storna nehraje roli, pokud není výslovně dohodnuto jinak.

3.2 Nedostavení se k pobytu nebo jeho předčasné ukončení ze strany hosta nezakládá nárok na jakoukoli finanční kompenzaci.

3.3 Výjimky jsou možné pouze na základě dobrovolného rozhodnutí vedení hotelu a bez vzniku právního nároku.


4. Check-in, check-out a provozní doba

4.1 Check-in je možný od 15:00 hodin v den příjezdu. Dřívější příjezd je možný pouze po předchozí domluvě a není nárokový.

4.2 Check-out je nutné provést do 10:00 hodin v den odjezdu. Pozdější check-out může být zpoplatněn dle aktuálního ceníku.

4.3 Při nedodržení stanoveného času odjezdu může být účtována další noc.


5. Práva hotelu a omezení hostů

5.1 Hotel si vyhrazuje právo bez udání důvodu odmítnout klienta, případně kdykoli jednostranně ukončit jeho pobyt v případě narušení provozu, porušení pravidel nebo nevhodného chování.

5.2 Hotel neodpovídá za věci hosta odložené mimo bezpečnostní trezor. Host si odpovídá za vlastní majetek.

5.3 V prostorách hotelu platí zákaz kouření. Porušení tohoto zákazu je sankcionováno pokutou minimálně 5.000 Kč, přičemž konečná výše může být stanovena dle závažnosti přestupku.

5.4 Zvířata nejsou standardně povolena. Výjimky jsou možné pouze po předchozím výslovném schválení vedením hotelu. Bez tohoto souhlasu není vstup se zvířaty do prostor hotelu možný.


6. Odpovědnost hosta za škody

6.1 Host odpovídá za veškeré škody způsobené na zařízení, vybavení či majetku hotelu, a to jak úmyslně, tak z nedbalosti nebo porušením pravidel.

6.2 Hotel je oprávněn požadovat náhradu škody okamžitě na místě nebo následně fakturací.


7. Chování v hotelu a bezpečnost

7.1 Host je povinen respektovat noční klid, domovní řád a pokyny personálu. Porušení může vést k okamžitému ukončení pobytu.

7.2 Zákaz vstupu mají osoby pod vlivem alkoholu nebo omamných látek, narušující veřejný pořádek nebo dobré mravy. Hotel má právo takovým osobám odepřít služby bez nároku na náhradu.


8. Odpovědnost za majetek hosta

7.1 Hotel odpovídá pouze za věci, které host řádně uschová v úschově na recepci a jejichž převzetí hotel písemně potvrdí. Jakékoli cennosti či peněžní prostředky nepředané do recepční úschovy nejsou předmětem odpovědnosti hotelu.

7.2 Hotelové pokoje jsou vybaveny bezpečnostními trezory, jejichž použití je výhradně na zodpovědnosti hosta. Hotel nenese odpovědnost za ztrátu či odcizení věcí.

7.3 Hotel nenese odpovědnost za jakékoli věci, dokumenty, cennosti či finanční prostředky, které si host ponechá mimo recepční úschovu – tedy v pokoji, vozidle, společných prostorách či kdekoliv jinde v areálu hotelu.


9. Zásady ochrany osobních údajů (GDPR)

8.1 Vstupem do prostor hotelu, zahájením rezervace, komunikace nebo pobytu host automaticky a výslovně souhlasí se zpracováním, uchováváním a evidencí osobních údajů v rozsahu nezbytném pro zajištění služeb, bezpečnosti a oprávněných zájmů provozovatele.

8.2 Údaje jsou uchovávány po dobu stanovenou platnými právními předpisy nebo po dobu nezbytně nutnou.

8.3 Hotel se zavazuje nakládat s osobními údaji v souladu s Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR). Host má právo požádat o přístup ke svým údajům, jejich opravu či výmaz, pokud to není v rozporu s jinými zákonnými povinnostmi hotelu.


10. Závěrečná ustanovení

9.1 Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou závazné a platné v plném rozsahu. Jakákoli výhrada, námitka či domnělá neplatnost se nepřipouští.

9.2 Hotel si vyhrazuje výlučné právo kdykoli a bez předchozího oznámení tyto podmínky upravit, rozšířit nebo jinak měnit dle vlastního uvážení. Změny jsou platné a účinné okamžikem zveřejnění.

9.3 Host nemá žádný právní nárok na výjimky, úlevy nebo individuální zacházení, pokud není výslovně a písemně schváleno vedením hotelu.

9.4 Jakýkoli pokus o obcházení těchto podmínek bude považován za hrubé porušení a může vést k okamžitému ukončení pobytu bez nároku na náhradu.

Wellness hotel Beethoven****

Beethovenova 1146
430 01 Chomutov

recepce@hotelbeethoven.cz

+420 774 775 599

Obchodní podmínky